Marketing impulsowy – Złote Myśli

Dlaczego warto ?
Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas… Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz). Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce „Marketing impulsowy”: – Jak obudzić w ludziach chęć kupowania? – Jak zmusić klientów, żeby sami “biegli” do Ciebie? – Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej. – Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę. – Zasada “O mały włos”. – Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące. – Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza. “Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgających co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług. W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to, jak go przyrządzasz.”
Pobierz darmowy fragment publikacji
Kup na Złote Myśli

Udostępnij na:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *